18 Disember, 2007

Hari Keluarga TM Perak

Sekitar Hari Keluarga TM Perak.



Pada 16/12/2007 TM Perak telah mengadakan Hari Keluarga bagi seluruh warga TM utk. Negeri Perak. Lokasi hari keluarga tersebut adalah di Lost Worl of Tambun . Boleh dikatakan meriah ler juga yang tak pernah masuk pun merasa ler masuk ke situ, yang pastinya bebudak ler yang seronok apa nak buat zaman teman bebudak dulu benda benda nie semua tak der lagi. Abih sangat mandi sugei ler..muahahahaha... Jadi ler nompang seronok ngan bebudak.... Banyak juga acara-acara yang di adakan, karaoke ade, senam robik 'Poco-Poco', apasal di bagi nama 'Poco-Poco' jangan tanya teman hehehe..., Explore Race, Longest Straw,sandwish, Honey Don't Break My heart..amboi..!! dan lain lain lagi. Teman tak der masuk apa pun..

Lagi pun teman balik awal, dalam pukul satu lebih teman dah balik dah. Yang syok nyer, 60 cabutan bertuah satu pun tak hinggap, memang tak der rezeki...tapi tak per..Panjang umur hari keluarga tahun depan kita cuba lagi..hehehe..

Apa-apa pun Hari keluarga pada tahun ini memang Grand ler..Terima kasih TM. Juga terima kasih pada AJK semua, walaupun ada sedikit ketidak puasan hati sesetengah kakitangan semasa pendaftaran tapi nampaknya semua berjalan dengan baik, biasa ler ramai orang kan..?

Okaylah sampai disini dulu. Insyallah panjang umr, murah rezeki kita berjumpa lagi di tahun hadapan. Dimana..? hehehe..tak tahu lagi...Tungguuuuu....!

Tiada ulasan: