28 Januari, 2008

Berjaya juga akhirnya...

Fuh..!! akhirnya dapat juga aku siap satu minisite yang tak seberapa. Lama juga aku tak update blog nie..bukan apa, tengah memberi tumpuan pada minisite aku tu..kalau tinggal nanti hilang pulak moodnya. Lagi pun aku nie masih teraba-rab lagi maklum ler belajar sendiri. Guru aku cuma internet dan kawan kawan kat forum forum di Internet jer..yang susahnya bila sampai kat bab php tu..nak coding yang buat pening sikit...penyudahnya copy paste jer..muahahaha....

Minisite aku..? hehe lupa ler pulok..!! ni ha...korang pegi kat sini JEJAK JUTAWAN. Aku bagi percuma jer ebook nie, pasal aku pun dapat percuma juga..muahahaha.. takkan aku nak jual plak.. orang yang karang pun tak jual aku plak nak jual..where got road...muahahahaha...

Okay lah..aku harap kepada sesiapa yang telah memilikkinya semoga mendapat menafaat dari buku ini. Selamat maju jaya semua..

Tiada ulasan: